5 באוגוסט 2012

היצירה שלי שהיא שלה!

 

השבוע עלמה התחדשה בפינת יצירה משל עצמה. 

את שני התוצרים הללו יצרתי לאחרונה בסטודיו של "בעיקר מנגרת" הלא היא רויטל וויס המוכשרת.
האמת היא שאת השרפרף המקסים הכנתי כבר לפני כחודשיים והוא חיכה בסבלנות
לחלק השני שישלים אותו ובנתיים עזר לי לשמור על סדר מופתי בכך שהצליח לאכסן בתוכו שלוש
סלסלאות מלאות קוקיות/סיכות/קשתות ומה לא..


ועכשיו לשולחן ההורס! אז כך, מדובר בלא פחות מהמצאת המאה! (במיוחד לכאלה עם בית פצפוני כמו שלנו..)
ארונית עם מדפים לאחסון כלי כתיבה, תלוי על קיר כמו תמונה שלא תופסת נפח כשצידה החיצוני הוא לוח גיר.
ככה היא נראית כשהיא סגורה. אבל כשפותחים אותה...


ועוד אחת מקרוב


אז רויטל יקרה, הסלון ופינת האוכל שלנו מוסרים לך ד"ש חמה! כל הברדק שהיה בהם עד כה מתרכז סביב פינה זו
ובהזדמנות זו אודה מקרב לב על סדנא מקסימה מאתגרת ומורכבת. אני לגמרי גאה בתוצר שלי
ועוד יותר על קריאת ה "ואוו" של עלמה כשראתה אותו תלוי ומאובזר..


עכשיו אני הולכת לפענח את היצירה של הילדה (לא שאני מבינה בזה משהו :)


 מעניין, לא?

מה דעתכן?

אין תגובות: