15 באוגוסט 2015

לפעמים הג'לי הוא רק תירוץ

שתדעו לכם, סוכריות ג'לי זה טעם החיים בשבילי.
  
כשלקחתי על עצמי את פרויקט הג'לי של חברת אסם והתבקשתי לפתח מתכוני קיץ קלילים
חשבתי, מה כבר אפשר לעשות עם ג'לי?! אז זהו ש...לא תאמינו מה..! 
תוך כדי משחקים במטבח גיליתי שאם אופים ג'לי פירות יער בטמפ' נמוכות, מתקבלת מרמלדה מגניבה
ואם ממיסים שוקולד עם ג'לי תות, מתקבל המעדן האלוהי מהביפנוכו של השוקולד של פעם, זוכרים?!
ושלהקפיא ג'לי עם פירות ואחר כך לטחון אותו, מניב שייק מושלם שהזכיר לי במרקם את שייק פרוטאין של
מכוני כושר שמזמןןןןן (ליתר דיוק 4 שנים) לא פגשתי.
 
בקיצור גיליתי, כמו תמיד, שלצאת מהקופסא זה מרעננן לאללה :-)
 
סנדויץ קראנץ שוקולד וג'לי אננס
 
נשיקות מרנג וג'לי תות
 
ארטיק ג'לי ופניני טפיוקה

רולדה ג'לי פטל ופירות יער

שייק ג'לי מרענן

מעדן שוקולד תות

קסטה קרם וניל וג'לי פטל

שלגון טריקולור פטל ושוקולד לבן


את שלל המתכונים תמצאו באתר בישולים של חברת אסם

מתכונאות: ליהי עראסי
סגנון: בלה רודניק
צילום: שלומי ארביב
עריכה: סטודיו אסם


תהנו!

אין תגובות: