30 במאי 2015

ננה בננה - שוקולד קפה בננה

 
תמיד כשאני מפליגה בראש לתאילנד, אני מכינה עוגת בננות.
ממש כמו התניה, ברגע שההרהורים מתפזרים ואני חוזרת לכדור, אני קמה לבחוש.
לא מכירים את הסיפור?? מוזמנים לבקר בפוסט הזה ולהתעדכן.
נשבעת שיש לי מליון מתכוני עוגת בננות. אני כל פעם יולדת אחת חדשה וזוהי הכוכבת האחרונה.
 
גבירותי ורבותיי, חממו הפינג'אן ומזגו קפה - אתם הולכים להתאהב!!!



עוגת בננה קפה ושוקולד

3 ביצים
100 גר סוכר לבן
100 גר סוכר חום דמררה
200 מ"ל שמן קנולה
1 כפית משחת/תמצית קפה/קפוצינו מרוכזת ואיכותית - לא חובה, זה רק בגדר נותן טעם שמעשיר
175 גר קמח
5 ג' אבקת אפיה
5 גר' קינמון
3 בננות בשלות מעוכות במזלג
150 גר' שוקולד מריר גרוס

-שמים ביצים שלמות ואת שני סוגי הסוכר בקערת המיקסר ומקציפים בעזרת וו הקצפה כ 5 דקות עד קבלת תערובת תפוחה ובהירה.
- מזרזפים בהדרגה בזרם דק את השמן עד הטמעה מלאה. מוסיפים משחת קפה.
- מנמיכים את עוצמת המיקסר ומשלבים את היבשים - קמח, א.אפיה, קינמון מנופים יחדיו ומערבלים לאיחוד. בשלב הזה אני אוהבת לעבור לפעילות ידנית בעזרת מרית ולאחד את שאר החומרים - זה מבטיח לי שליטה על המסה ומונע ממנה חס וחלילה, חס ושלום להתערבל יתר על המידה ובכך להפוך לעוגה דחוסה וכבדה..
- מוסיפים בננות מעוכות ומערבבים. מוסיפים שוקולד. מעבירים לתבנית עגולה קוטר 24 או אינגליש קייק אורך 30 ממתכת. אופים כ 45 דקות בתנור שחומם מראש לטמפ 170 מעלות או עד שקיסם שננעץ למרכזה יוצא לח עם פירורים.
 
 
בננות, קפה ושוקולד - יאללה שלה כמה שהיא טעימה !!

שבוע אש חברים :)