20 באוקטובר 2014

מטבח מסעדה

הן התקשרו לשאול איך אפשר לטעום האוכל שלי. אמרו שהן עושות ישיבת צוות אחת לחודש, בדרך כלל בבית קפה/מסעדה. קבענו תאריך ושעה והן באו, ואני חיכיתי להן עם ארוחה איטלקית קלילה.
מה בתפריט? בגאט עם מטבלים - חמאה מוקצפת עם מחית כמהין ושמן זית מתובל, שומר צלוי, מרק קרם חציל עם קראנצ מתובל ושמן ירוק, ניוקי ערמונים וטירמיסו לקינוח. מעבר להרכבת המנות וההגשה כמעט שלא הייתי איתן אבל יכולתי לשמוע מבחוץ ובברור כמה נעים להם, לשבת באינטימיות, לנשנש ולקשקש. וזה היה מרגש. ממש. הן ישבו במטבח שלי, צמוד לסירים שלי (ובנינו, באיזה מסעדה יושבים במטבח?) אבל זה, דווקא זה יצר חוויה אחרת. מזל שהצלחתי לצלם קצת תוך כדי :-)
 







 
 

מיותר לציין שאת "ישיבת הצוות" שלהן הן ערכו באוטו בדרך הביתה, כן?!

ועכשיו, אני מזמינה אתכם לארוחות אינטימיות במטבח שלי,  קטן ופשוט וטעים ולגמרי אחר. 0528574141 ועוד קטנה לסיום לספונטניים שבניכם - נותר מקום אחרון לסדנת דים סאם שתערך ב 22.10 ב 19:00 אצלי במטבח, מהרו להרשם!!!

2 תגובות:

עדי אמר/ה...

וואו :-) זה נראה כל כך מיוחד, וטעים, וכיף, ושונה, ושוב טעים!
חלק מהמתכונים פה בבלוג?! הטירמיסו מעלף!

zoren אמר/ה...

המון הצלחה!!! נראה מהמם, מגרה מאוד
אשמח לבוא להתפנק עם בעלי