13 באוגוסט 2018

הבית החדש שלי



היי חברה,

אחרי שש וחצי שנים אני עוברת דירה.

התבשלתי עם המעבר הזה במשך כמה חודשים ואף שיתפתי הזה וגם בפוסט כאן  בלבטים שלי וקיבלתי מכם כמו תמיד פידבקים מחממי לב.

אז זהו. לפני יומיים פרקתי ארגזים ואני מתרגשת לספר לכם על הבלוג החדש שלי !!!


לבלוג החדש שלי קוראים 'Stories we tell' והוא משקף את נקודת המבט שלי היום והתחומים המעניינים אותי ואולי לפני הכול הוא תעודת הוקרה בשבילי על שלוש השנים האחרונות והמאתגרות שעברתי.

המעבר מליהי האופה, הבשלנית ומספרת הסיפורים המתוקה לאישה בשלה ומחוברת לעצמה ולרצונות האמיתיים שלה. 

תהליך המודעות והתייחסות לבריאות הנפש שלי מעסיק אותי מאוד בשנים אלו ולכן הקמתי את הבלוג החדש, בו אכתוב על הניסיון האישי שלי, על דברים שעברתי ואני עוברת, אותם שיתפתי בעבר כאן בבלוג וברשתות החברתיות העוסקים במאבק הקשה שלי למציאת ערך עצמי, העלאת הדימוי העצמי בפני עצמי וקבלת הרגישות הגבוהה שלי.

היום, בפרספקטיבה של הזמן אני מרגישה יכולת לכתוב את המסע המרתק שלי, איך הצלחתי למצוא בעצמי כוחות ולצאת ממעגל מתסכל ומוחמץ של חיים בתוך המרוץ, למצוא את נקודת האיזון והדיוק הפנימית שלי ולחוות חיים פשוטים ונעימים כאן, עכשיו, בהווה. 

בחלומות הפרועים שלי לא חשבתי שתוך כמה שנים אחזיק בשני נכסים :-) אבל חלומות הרי נועדו להתגשם!
הבלוג הזה נשאר שריר וקיים על כל המתכונים הטובים שאתן כל כך אוהבות והסיפורים הנלווים אליהם, הוא היה ותמיד יהיה חלק ממני ומידי פעם אולי אכתוב בו, אבל עכשיו ממש אשמח שתבואי לחנוכת בית בבלוג החדש שלי כאן מוזמנת להירשם כמנויה, לצלול לתוך עולמי ואולי לפגוש בו את עצמך.



(ואם החלטת שלא..  ד"ש חמה ממני ומקווה שנתראה שוב מתישהו:-)

שלך ותודה שהיית כאן איתי בשנים אלו,

ליהי

אין תגובות: