31 באוגוסט 2018

שלוש הצגות שממש כדאי לראות


היי חברות, מה שלומכן?

חשבתי שיהיה לי קצת מוזר לכתוב בבלוג הזה אחרי שפתחתי את הבלוג החדש אבל זה בדיוק להפך.
זה מרגיש כאילו חזרתי הביתה !

יותר ממדהים בעיניי שעדיין ממשיכות להירשם לבלוג הזה מנויות והכי מדהים זה שרבות מכן בחרתן לעבור
לדירה החדשה שלי ולקבל עדכונים גם ממנה. 
עכשיו כשאני חושבת על זה, מדהים זו מילה טובה אבל עולה בי עוד מילה. מפעים.
אני עדיין מחסירה פעימה בכל פעם שמישהי מוצאת את מה שאני כותבת מעניין.
שאני מעניינת מישהו. וזה אולי ההוכחה שלאורך השנים הצלחתי ועדיין אני מצליחה לפעול באופן מנוגד למה שאני חושבת.
(כי האוטומט של או הסיפור שאני מספרת לעצמי הוא: למה לטרוח? את מי את מעניינת בכלל?) עצם הכתיבה כאן או בבלוג החדש משרישה בי את האמונה שאחרי הכול אולי בכל זאת יש טעם וחשיבות למילים שאני כותבת. היא עוזרת לי לשנות דפוסי חשיבה ומחזקת אותי בדרך הזו. כי הסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו יכולים להיות בכל רגע שנבחר סיפור אחר לגמרי.
וזאת אולי המתנה הכי גדולה של הזמן (בכל זאת עברו כמעט 7 שנים מאז שפתחתי את הבלוג הזה) היכולת להתאמן על משהו מספיק זמן עד שהשינוי התודעתי קורה מאליו. זה מפעים וגורם ללב שלי לרקוד מהתרגשות.

וגם...

בעוד שבוע בדיוק אני מעלה את מופע היחיד שלי בראשית הייתי אני בצוותא.
כמה שאני אכתוב על ההתרגשות זה כנראה לא ישקף את הסטטוס הרגשי שלי בימים אלו.
ערבוב של חלומות וסיפורים ומציאות. מנוע של הגשמה ושל יצירה ושל אמירה ושל בחירה אישית.
עזיבת אזור הנוחות והפחדים לעבר מקום חדש (ההצגה אכן חדשה אבל ההתנסות בדברים/אתגרים חדשים אינה זרה לי)
וזה תמיד מלווה בסקרנות והתרגשות ממה שאני הולכת לגלות על עצמי.


הפסטיבל 'כל הארץ במה' נערך בצוותא אחת לשנה ומאפשר לאמנים ולהקות חדשות במה ליצירה שלהם.

בסופ"ש הבא נציג את היצירות שלנו בסדר הזה:


אני, בפרימיירה עם מופע היחיד שלי 'בראשית הייתי אני' העוסק בנסיבות חיים, בנחישות רבה ובניצחון. מופע המאפשר הצצה לחווית חיים בלתי שגרתית שתחילתה היא ילדות בסיכון, ניסיון להשמיע קול בתוך החברה החרדית, חיים בפנימייה וברחוב וחיפוש אחר הווה ועתיד טוב יותר דרך תהליך חקירה וריפוי עצמי ובחירה בחיים.
במופע הסטוריטלינג זה אני עוברת בין תחנות חיי, מאפשרת את הבלתי אפשרי, מחבקת חזק את החושך ויוצאת לחיים פשוטים ונעימים. רכישת כרטיסים בקישור כאן או אצלי 052-8574141





שירה לילו עם מופע היחיד המרגש שלה 'מאחורי הקלעים שלי' בו היא נותנת הצצה דרך סיפורים ושירים לנבכי ליבה.
מופע העוסק בכמיהה שלנו לקשרים עמוקים ומשמעותיים כבנות של.. כבנות זוג של... כאימהות של... ובכלל כבני אנוש.
אני משתוקקת לראות אותה ואם לשפוט לפי תגובות הצופים שזכו לראות אותה כבר, המופע שלה הוא מראה לסיפור של כולנו. רכישת כרטיסים בקישור כאן או אצל שירה 052-4738819





קבוצת המשחק של גל אביב קלדרון ויניב קלדרון מתאטרון התיבה תעלה עם מופע מדליק שנקרא The scene
חגיגת תאטרון מושלמת המציגה סצנות טרגי - קומיות ממחזות משייקספיר ועד חנוך לוין בליווי פסנתרן.
סצנות החושפות דרך עולם התיאטרון הצצה על יחסים, קולות פנימיים והומור, בעיקר עצמי !
לרכישת כרטיסים אצל גל: 054-4575762




ומה משותף לשלושת ההצגות פרט להשתתפות בפסטיבל?

ובכן, את שלושתן ביימה גל אביב קלדרון, שחקנית יוצרת מחוננת שמצליחה לגעת בחומרים בעדינות וברגישות.

בואי לקבל השראה. בואי לראות חלומות שמתגשמים. בואי לפגוש את עצמך ואותנו.

מוזמנת לבקר בבלוג החדש שלי  Stories we tell שהוא מעין יומן מסע אל תוך הסיפורים שאני מספרת לעצמי וגילוי המציאות דרך שינוים מנטאליים, בריאותיים, חשיבה חיובית ובחירה בחיים פשוטים ונעימים בתוך הקיים.

מחכה להתחבק פיזית ווירטואלית,

ליהי



אין תגובות: