8 במרץ 2015

פורים שלי המטורף


אני כותבת ואחרי הרבה זמן שלא הייתי כאן, אני ממש מתגעגעת.
מגלגלת מילים בראש, מנסה להיזכר מה היה לפני מה. לוקחת את הזמן, כי עכשיו אני בבית.

קוראים לי יעל ליהי ואני מלכה של אתגרים. פעם אחרי פעם אני מגלה בי יכולות שלא חשבתי שקיימות.

וזה היה חודש מטורף!!!!

החודש חגגתי 6 שנות אמהות לעלמת החן שלי.
החודש גם הצטרפתי לצוות המורים בבית הספר עושים בישול - המרכז הקולינארי למקצועות הבישול והאפיה
בדיוק חודש להשקת קולקציית משלוחי מנות שהתקבלה באהבה והתרגשות.

היה פה פורים, ותחפושות. וטונות של משלוחי מנות. ואלפי מקרונים שזולפו.
וקרענו ת'תחת כאן ואני מאושרת ומותשת בו זמנית.

כן, החודש לא הפסקתי לשנן מנטרה אחת. לנשום. לא להפסיק לנשום. ולא לשכח לקחת רסקיו.
והצליח לי!





 


רוצה להודות מעמקי ליבי לכם מזמינים ומזמינות יקרים שלי, שאתם כאן. כי בלעדיכם שום דבר לא היה קורה.

ועכשיו קצת עדכונים:

סלסלה הנוסטלגית, הכי פורימית שיש יוצאת לפגרה ואיתה גם קופסת פינוקי העוגיות.
ארוחת בוקר שכ"כ אהבתם, נשארת כאן ומחירה מתעדכן ל 169 ש"ח
קופסת המקרונים המושלמת, גם היא ממשיכה לככב ועלותה תהיה 145 ש"ח
בקרוב מאוד אשיק סלסלת פיקניק זוגית ומאוד מפנקת , הישארו לעקוב !
המחירים אינם כוללים עלות משלוח.

להזמנות: lihi@story-cake.co.il  או בנייד 052-8574141

 

אין תגובות: