29 במרץ 2015

מעדניית הסדנאות - בטבע

פעם שלישית!
זו הפעם השלישית שאני הולכת לקחת חלק בהפקה החלומית של דנה ישראלי ועידית זומר, כשכל פעם רף החדשנות
עולה ומפתיע. שלושה שבועות לארוע המהמם הזה, מחזיקים חזק??? הנה הפרטים:


מיקום:
הפעם המעדנייה תתקיים בטבע - בנחלה בבית עובד.
למי שלא מכיר,  הנחלה הוא מקום פסטורלי וקסום שמשמש כגן ארועים ובנוסף מפעיל מרכז תעסוקתי לאנשים עם צרכים מיוחדים כך שחלק מפעילות המקום מהווה תרומה שזה כבר עושה טוב על הלב, לא?

תאריך:
17/4/15 ו 19/4/15
שישי כיף, במהלכו צפויים להערך כ 3 סבבים לכל סדנא כי שבוע אחרי עבודות הניקיון/אירוחים זה הדבר שאנחנו הכי צריכות..
ראשון - סבב נוסף, לכל אלה שלא הספיקו בשישי או כאלה שבא להן עוד!!!!

הפורמט:
16 סדנאות ממיטב המנחים שמשלבים כוחות לכבוד הארוע. האמינו לי, אם לא שאם לא הייתי חובשת כובע של מנחה
הייתי הראשונה להרשם.. ובמה חשקה נפשי?


12
צילום: שרית גופן


את לי-רון הכרתי במעדניה הראשונה ומיד התאהבתי. הבחורה המקסימה הזו מחוברת ליצירה בכל נימי נפשה, חייכנית שאין לתאר ועם אנרגיות שיא! הפעם היא הולכת ללמד איך אפשר להכין בקלות תיק קלאצ מ - לא תאמינו - צמיגים ממוחזרים!!!!

חוץ מלי-רון, דנה דאגה למקבץ מנצח של סדנאות יצירה, שאת כל הפרטים והרשמה תוכלו למצא בקישור הזה

ואני?!

אני הולכת ללמד אתכם איך בקלות אפשר להוציא מהתנור הביתי לחמים שלא נופלים מכל מאפיית ארטיזן משובחת

    
לחם בריאות - צילום : שרית גופן


לחמניות במלית עגבניות וחצילים פיקנטית - צילום: שרית גופן


חלת בריוש במילוי ריקוטה ופטל - צילום: שרית גופן


חלה לשבת - צילום שרית גופן

מעבר לזה שכל אחד/ת מהמשתתפים יצא עם ארבעת המאפים הללו, מעשה ידיכם כמובן (תודו שזה שווה!!!)
אני אהיה שם עם טונות של סבלנות וחיוך ללמד איך עובדים נכון עם שמרים. סוגים שונים של בצקים ואופן התנהגותם.
מה הפאשלות שיכולות לקרות בדרך וכיצד נמנעים מהן בדרך לכיכר שווה.
התמכרות מובטחת :)


צילום: שרית גופן
 
17-19/4/15
 
מחכה לראותכם!!!

אין תגובות: