7 ביוני 2014

יום המשפחה, בשבילי כל השנה!

היא פנתה אלי עם תקציב לא גדול במיוחד וביקשה כיבוד לכבוד יום המשפחה ( כן, כן יום המשפחה שנחגג לפני כמעט חצי שנה ורק עכשיו זוכה לפוסט משלו:) זה נפל על יום שישי, תורה של עלמה לקבל את השבת בגן. מבחינתי זו היתה סיבה למסיבה!!
 
זה אולי קלישאתי, אבל לאוכל באמת יש את היכולת לחבר בין אנשים בצורה הכי טבעית ומדהימה וכאחת שעוסקת באוכל ברמה יומית, אני זוכה לראות  את זה מקרוב, ולהתרגש כל פעם מחדש.
מעבר לאתגר התקציב, בשבילי זו היתה הזדמנות של "נעים להכיר" עם הורי הילדים שתמיד שואלים: "אז מה בעצם את עושה"?? ליצור אטרקציה סביב העניין וגם להראות דרך פחות קונוונציונאלית לסידור שולחן בארועים הבאים בגן או בכלל. כי עצם סידור השולחן ועיצובו, עריכת האוכל ודאגה לפרטים הקטנים בשבילי היא ממש כמו להזמין אנשים אלי הביתה ולארח אותם, לשמוע אותם צוחקים, נהנים מה"ביחד", מתענגים על כל ביס, זה בדיוק מה שרציתי !
 
השולחן עוצב עם אקססוריז מאוסף אישי שלי וקיבל טאצ מדויק ביותר בעזרת ערכת הכלים והמיתוג המשובבת של beekit studio ששידרגה אותו פלאות. חמושה בצלמת המוכשרת טל סיון-ציפורין הסתערתי על המשימה!
  
 

את הקריקטורות המקסימות של הילדים אייר במיוחד עבור המאורע שי יוסף אמן קריקטוריסט שמעבר להיותו מוכשר כמו שד !! הוא גם אבא של  ילדה מתוקה מהגן הנושאת שם יקר לליבי ! מנחשים?! עלמה, כמובן!!
משהגעתי לגן, ערב קודם לצורך הקמה,  הן חיכו עטופות כך שבלי לחשוב פעמיים החלטתי לשלב אותם בתוך החגיגה :)



מבט אחד על ה צמד חמד האלה שולח ישר לעולם מתוק ותמים שבאופן אישי כובש אותי תמיד. על המיתוג כאמור היו
אחראים סטודיו בקיט שבכשרון וחינניות הצליחו לשלב את המוטיב המתוק שסחט לא מעט קריאות התפעלות בקרב ההורים.


























 
 


פוסטר של בקיט סטודיו שהפך לעטרות נייר לקאפקייקס!
 




אמא של שבת שלי!! הצמודה שלי. שעוזרת לי לפני, אחרי ותוך כדי. שמתרגשת ממש כמוני לראות את הדרך.
שעפה על התוצאה. והופכת כל משימה לכייפית במיוחד !!
 
מקווה שנהניתם:) שלכם, ליהי













 

2 תגובות:

מיס ביס - ביס אוף קייק אמר/ה...

הקסמת אותי! איזה יופי של עיצוב שולחןוהקריקטורות! איך שהשתלבו בדיוק במקום הנכון בזמן הנכון

ליהי עראסי אמר/ה...

טנקס האני!!!